רוצה להגיע לאירוע בשמלת ערב מהממת? בסטודיו של פפה תמצאי שמלות ערב להשכרה במגוון סגנונות, צבעים ומידות. זו ההזדמנות שלך להפתיע את כולם עם הופעה בלתי נשכחת!

מי מאיתנו לא רוצה להיות נסיכה ליום אחד, "לדפוק הופעה" באירוע משפחתי עם שמלה מהממת, ללקט מחמאות, ולהשיג גם כמה תמונות בלתי נשכחות? ובכן, אני מניחה שאתן יודעות בדיוק על מה אני מדברת. אם את עומדת בפני אירוע, אשמח להכיר אותך ולהתאים לך שמלת ערב שתתלבש עלייך בול. אני מתמחה בעיצוב שמלות ערב ושמלות כלה בהתאמה אישית ומזמינה אותך להתחיל את החגיגה עוד לפני הכניסה לאולם עם מגוון רחב של שמלות ערב להשכרה בשלל סגנונות, צבעים, בדים וגוונים. את מוזמנת להציץ בקולקציית שמלות ערב 2016 בעיצובי, ואף ליהנות ממבחר מדהים של שמלות ערב להשכרה מהקולקציות הקודמות שלי.

שמי פפה ואני מעצבת אופנה בעלת ניסיון של למעלה מ-20 שנה. את צעדיי הראשונים בענף התחלתי בחברות מסחריות, ובמשך הזמן השקתי קו אופנה אישי של שמלות ערב ושמלות כלה. מהרגע הראשון שהחזקתי ביד חוט ומחט, ידעתי שעיצוב שמלות הוא קודם כל הזדמנות להגשים חלום. ואכן, לפני כ-15 שנה, עלה בידי לפתוח בית אופנה לעיצוב שמלות כלה ושמלות ערב.

שמלות ערב, כידוע, יכולות להיות יקרות במיוחד. אי לכך, אני מציעה לך אפשרות להשכרת שמלות ערב מהסטודיו שלי בפתח תקווה. תוכלי לבחור אצלי שמלה מוכנה או ליהנות מהשכרת שמלת ערב בתפירה אישית. הקולקציה המרשימה שמחכה לך בסטודיו כוללת מגוון מידות ועיצובים. אני מעצבת בעלת ניסיון רב ומחוברת אל הטרנדים העדכניים ביותר, ולכן, כל אישה מוצאת אצלי שמלה בדיוק בשבילה.

בסטודיו שלי תמצאי מבחר שמלות ערב להשכרה בשלל סגנונות: שמלות ערב ארוכות, שמלות ערב קצרות, שמלות לאירועים בהתאמה אישית, עיצובים קלאסיים, עיצובים מודרניים, שמלות זוהרות בסגנון הוליוודי, שמלות סקסיות, שמלות ערב צנועות והרשימה לא נגמרת. מבחינת בדים, שמלות הערב נתפרות מבדים יוקרתיים ואיכותיים כגון תחרה, סאטן משי, שיפון, גיפיור, ברוקד, אורגנזה ועוד. גם בגזרת הצבעים, השמיים הם הגבול: זהב, אדום, שחור, פודרה, ורוד, טורקיז, כחול, בורדו, כסף ועוד. בקיצור, אם את מחפשת השכרת שמלה לאירוע, הגעת למקום הנכון.

כל אשה שנכנסת לסטודיו זוכה ליחס אישי ולשירות מקצועי. את השמלה נבחר ביחד, בהתאם לטעמך ועל פי מבנה גופך. ניתן כמובן להשכיר שמלת ערב בתפירה אישית, בדיוק למידותייך. אין לי ספק שהאירוע שלך יהיה מושלם, וזאת (בין השאר) בזכות השמלה המהממת שתלבשי. נתראה בשמחות!

evening-dress-for-rent-article1 evening-dress-for-rent-article2