בסטודיו של פפה לשמלות כלה בפתח תקווה תמצאי מגוון שמלות כלה שיקיות בתפירה עילית ובעיצובים מיוחדים ליום החשוב בחייך!

בתור מעצבת עם ניסיון של יותר מ-15 שנה, ומאות כלות שעברו תחת ידי, אני יודעת היטב שאין יפה מכלה ביום חופתה. אני מזמינה אותך לבקר אצלי בסטודיו ולהתחיל להתרגש ביחד מהאירוע הגדול בחייך. הסטודיו שלי הוא בית אופנה לשמלות כלה בפתח תקווה שהוקם לפני כ-15 שנה וצבר לעצמו שם לא רק במרכז. למעשה, מכל הארץ, מהצפון ועד הדרום, מגיעות אליי כלות שמחפשות שמלת כלה מיוחדת.

הקו הייחודי שלי משלב גזרות מחמיאות, משחקים מיוחדים עם שקיפויות, עבודה עם טקסטורות מהממות של תחרות ותפירה עילית. תמצאי אצלי מבחר עשיר ומגוון של שמלות כלה הכוללות את קולקציית שמלות כלה 2016 , שמלות כלה וינטאג', שמלות קלאסיות, שמלות נפוחות בסגנון הוליוודי, שמלות כלה צנועות, שמלות כלה במידות גדולות ועוד. אני עובדת עם בדי יוקרה בלבד, במניפת צבעים רחבה בגווני הלבן והשמנת.

הסטודיו שלי הוא המקום הנעים והמקצועי ביותר לעיצוב שמלות כלה בפתח תקווה. זהו אחד מבתי האופנה המפורסמים ביותר בעיר והוא מהווה מוקד עלייה לרגל עבור כלות מכל יישובי האזור. הסטודיו מתמחה לא רק בעיצוב שמלות כלה אלא גם בתפירת עילית של שמלות ערב לאירועים. ואכן, פעמים רבות, אני מתאימה לא רק שמלה לכלה, אלא גם שמלות ערב מהממות לבנות המשפחה והשושבינות. זוהי הזדמנות נפלאה עבורכן לחבר באמצעות תפירה אישית את הרגש והבד לכדי שלם הגדול מסך חלקיו. מיותר לציין שהתמונות מהחתונה תהינה מושלמות במיוחד.

ביחד עם הצוות המסור שלי נעמוד לימינך לאורך כל הדרך. בין אם החלטת זה מכבר על הכיוון הכללי של השמלה שלך, ובין אם את מתלבטת בין מספר סגנונות, אשמח לסייע בבחירת השמלה המושלמת תוך כדי התייחסות לנתוני גופך וחלומותייך. אני מזמינה אותך להגיע אליי לסטודיו וליהנות מפגישת ייעוץ ללא התחייבות.

wedding-dresses-in-pt-article1 wedding-dresses-in-pt-article2