סגנון הוינטג' מהלך עלינו קסמים בשנים האחרונות, ומציע לכלות אפשרות לבחור בשמלת כלה ייחודית ומרגשת, המשלבת בדים עדינים ואלמנטים של תחרות ופנינים

כמו בכל תחום אופנה, גם מאחורי שמלות כלה וינטאג' עומד עולם ומלואו. הטרנד הפופולרי, אשר כובש בסערה את החופות בכל הארץ, מוביל במידה מסוימת את כל מה שאנו מכירות אודות עיצוב שמלות כלה. ואכן, אם תסיירי להנאתך בחנויות שמלות כלה, סביר להניח שתפגשי בקסם הוינטאג' אשר מציג נשיות אצילית קלאסית, עם נגיעות רומנטיות עדינות, ותחושה מתקתקה של חמימות ונוסטלגיה. בקיצור, כל הסופרלטיבים נכונים. שמלות וינטג' מכתיבות את אופנת הכלות בישראל של שנות האלפיים.

רגע! מה זה הוינטאג' הזה?

אם ננסה לשרטט מאין בא עלינו לטובה הוינטאג', נצטרך לחזור לתחילת שנות ה-20 של המאה הקודמת. סגנון הוינטאג' של ימינו משתמש בעבר כהשראה אך יוצר ממנו חדש, אלגנטי ונשי. משהו שמתאים כמו כפפה עשויה תחרה ליד. שמלות כלה וינטאג' משלבות פעמים רבות עיטורים מיוחדים או קישוטי תחרה עדינים בכדי להפוך את השמלה לשיקית, מעניינת ומעודנת. אלו שמלות אשר יכולות להיות סקסיות ונשיות או צנועות וקלאסיות, בהתאם לסגנון הכלה. אם גם את, כמו כלות רבות, מחפשת שמלת כלה וינטג' לצעוד עמה לחופה, את בוודאי מדמיינת את עצמך לבושה בשמלה עדינה כמו כוכבת קולנוע משנות ה-20. כן, עם אותם גוונים עדינים של לבן, המבקשים לגעת בבז' ובאוף-ווייט.

vintage-wedding-dress-secret-article1

עיצוב שמלות כלה וינטאג' עם פפה

בסטודיו שלי אני שמחה להזמין אותך לעולם הוינטאג' המחבר ישן עם חדש. קולקציית שמלות כלה 2016 מתכתבת בצורה כזו או אחרת עם סגנון הוינטאג' היפיפה, כך שתוכלי להתרשם ממגוון דגמים המהלכים על הקו האופנתי הזה. חשוב להדגיש שכאשר אנו מדברות על שמלות כלה בסגנון וינטאג', לכל מעצבת יש את הפרשנות שלה. עבורי, וינטאג' הוא אמירה אשר כל כלה וכלה ממלאת אותה בתוכן משלה. זוהי יכולה להיות כלה אשר מחפשת שמלת וינטאג' סקסית עם גב חשוף וכתפיות דקיקות, או דווקא כלה שרוצה שמלה מסורתית שלוקחת את הוינטאג' לחלק תחתון הנשפך עם עיטורי שיפון ובדים התפורים זה על זה בנגיעות אלכסוניות.

הטיפ של פפה – משחקי גוונים והתאמת תסרוקת ואיפור

סוד קסמן של שמלות כלה וינטאג' טמון בכל אחד מהאלמנטים אשר מרכיבים את הבגד. אלו שמלות המעוטרות בקישוטים מיוחדים כמו אפליקציות תחרה, חרוזי פנינים, נגיעות משי, אלמנטים מתקתקים של שיפון ושכבות בד התפורות זו על זו. כמו כן, פעמים רבות שמלות כלה וינטאג' מקבלות את הטוויסט המרשים שלהן עם משחקי גוונים של שמפניה, שמנת, פודרה וכדומה. חשוב להדגיש כי את השמלה תוכלי לחזק עם תסרוקת מתאימה ואיפור קלאסי ועדין.

vintage-wedding-dress-secret-article2