איך בוחרים סגנון מתאים של שמלת כלה? האם גם שמלת כלה צנועה יכולה להיות רומנטית ומחמיאה? מה זה בכלל שמלת כלה וינטאג'? מה לגבי שמלה קצרה? כל התשובות במדריך סגנונות של שמלות כלה שלפניכן

יש! קיבלת את ההצעה המיוחלת, אמרת "כן!", ועכשיו הגיע החלק הטוב באמת – בחירת שמלת כלה. את רצה לאינטרנט, מקלידה "סגנונות שמלות כלה", ומוצאת את עצמך גולשת בין בדים, טקסטורות, מחשופים, סגנונות, צבעים, גוונים ועוד ועוד. מוזר, אבל לפעמים נדמה שעם כל קטלוג שמלות כלה אשר נחשף בפנייך, את יודעת קצת פחות… בואי נבין בקצרה מהם הסגנונות המובילים בתחום ואיפה תמצאי את עצמך הכי בטוחה, נשית, יפה, מרגשת, רומנטית ומפתיעה.

שמלות כלה וינטאג'

בשנים האחרונות, קסמן של שמלות כלה וינטאג' הפך לעובדה מוגמרת. כמעט כל כלה שנייה אשר נכנסת אליי לסטודיו מבקשת שהשמלה תהיה עם נגיעות וינטאג' ברמה כזו או אחרת. בגדול, שמלות כלה וינטאג', כמו כל פריט אופנה בסגנון זה, מחברות עדכניות עם קלאסיקה. על פי רוב, שמלת כלה וינטאג' היא שמלה עדינה ויפה מעוטרת באלמנטים עדינים ובפיתוחים מיוחדים. זאת, בכדי לייצר הופעה של אופנה עילית, על זמנית, נצחית וייחודית. במידה מסוימת, ניתן לומר ששמלת כלה בסגנון וינטאג' היא שמלה אשר לוקחת את העיצובים הקלאסיים למקומות שאליהן שמלות מסורתיות לא תגענה לעולם. אלו שמלות המעוצבות בדרך כלל עם גזרות בלתי שגרתיות, אלמנטים של שיפון, תחרה ומשי, וצבעים שמהלכים על הסקאלה שבין הלבן לאוף-ווייט. מיותר לציין כי לא מדובר בסגנון אחיד ועבור כל כלה וינטאג' הוא אמירה אחרת.

שמלות כלה רומנטיות

בשמלות מקסימות אלו באה לידי ביטוי טביעת ידה של המעצבת עם גזרות נשפכות, בדי שיפון ועיטורי תחרה. שילוב של אלמנטים מיוחדים, כמו שרוולים ארוכים או שובל, יכולים להדגיש את המראה הרומנטי ולהוסיף לשמלה שיק.

שמלות כלה סקסיות

שמלות כלה סקסיות מעוצבות בגזרה המציגה את נתוני הגוף הטובים ביותר של הכלה. אלו יכולות להיות שמלות החושפות את החלק העליון אך מטשטשות את החלק התחתון, שמלות כלה עם שסע עמוק המדגיש רגליים יפות, שמלות כלה עם גב חשוף וכדומה. סגנון סקסי ונשי הוא דרך נפלאה ליהנות מהופעה מדהימה בערב החופה ולהפתיע בשמלת כלה בסגנון השטיח האדום.

wedding-dress-style-guide-article1

שמלות כלה צנועות

כמעט כל גזרה או סגנון יכולים להתלבש גם על כלות צנועות. אגב, שמלות כלה צנועות אינן מאפיינות רק כלות דתיות ומסורתיות. ישנן גם כלות חילוניות המבקשות דווקא עיצוב צנוע ומרומז אשר משאיר מקום לדמיון ויוצר שיק רומנטיו ייחודי. שמלות כלה צנועות יכולות להתלבש על כל הגזרות והן מותאמות לכלה מבחינת מידותיה, העדפותיה וסגנונה.

שמלות כלה נפוחות

נדמה כי אין כל צורך להכביר במילים אודות היופי והקסם אשר טמון בעיצוב שמלות כלה נפוחות. שמלות אלה עושות ללא ספק את האפקט המרשים ביותר ויעניקו לך מראה ויקטוריאני של נסיכה אמיתית מהאגדות.

wedding-dress-style-guide-article2

שמלות כלה קצרות

ישנן כלות הבוחרות בשמלת כלה קצרה כשמלה להחלפה. למשל, הן מתחילות את הערב עם חצאית ארוכה (בגזרה נפוחה או נשפכת) ובשלב הריקודים מחליפות לחצאית בגזרה קצרה וקלילה. מלבד האפקט המדליק של "שתי שמלות לערב אחד", את נהנית גם משני עיצובים המתכתבים זה עם זה. שימי לב, שמלת כלה קצרה לא חייבת להיות רק לחתונה קיצית. היא מתאימה גם לחורף ותלויה בעיקר בך ובסגנון שלך.

הטיפ של פפה – שלבי מספר סגנונות

כאשר את בוחרת את שמלת הכלה שלך, את לא חייבת לדבוק בסגנון אחד. לדוגמה, שמלות כלה בסגנון וינטאג' יכולות בקלות להיות צנועות או סקסיות. באותו האופן, שמלת כלה נפוחה יכולה בשנייה להתהפך עם הסרת החצאית העליונה לכדי שמלת כלה נשפכת ועדינה. הרשי לעצמך להתפרע ואל תחששי לשלב בין כמה סגנונות.