לקראת קולקציית שמלות כלה וערב 2015, פפה מזמינה אותך להתרגש ולהכיר את הטרנדים הבולטים שמובילים את ענף שמלות הכלה בישראל

קולקציית כלות וערב 2015 עומדת להביא עמה בשורה אשר מצד אחד מתכתבת עם ניסיון העבר, ומצד שני דואגת לחדש ולרגש.
פפה מספרת: "עיצוב אופנה הוא תהליך של יצירה. לפעמים זה מתחיל עם שרטוט הדגם על הנייר, אליו אני מתאימה את הבד, ולעיתים דווקא הבד שבחרתי מוביל אותי ויוצר בי השראה לשרטט שמלה מדהימה".

2015-collection-preview-article2

הכלה של שנת 2015, מה מחכה לה?

קולקציית שמלות כלה 2015 משלבת בין גזרות מחמיאות והטרנדים העכשוויים ביותר. גם בקולקציה החדשה תמצאי את העיצובים הנפלאים של הצמוד, הסקסי, המרגש, הרומנטי והקסום. זאת, לצד קו של שמלות כלה צנועות המתאימות גם לכלות דתיות וחרדיות, המחפשות שמלת כלה רומנטית ושיקית. בסטודיו מוצגים לראווה דגמים ראשונים של שמלות כלה מהקולקציה החדשה, אשר תצא לאור (כולל צילומים) במהלך ינואר. בקולקציה החדשה מבחר דגמים אשר מאפשרים לך ליהנות משמלת כלה בגזרה עדינה ונשפכת עליה מולבשת חצאית טול עדינה עם מעט נפח. אפקט שתי החצאיות מאפשר לך להרשים בכניסה לחופה עם שמלת כלה נסיכתית ושמלת כלה נשפכת לריקודים. בנוסף, תוכלי להתרשם מדגמים רבים עם גב חשוף או גב מעוטר בתחרה. האבזור והבדים אף הם מחברים ישן עם חדש והעיצובים כוללים משחקים שונים עם שרוולים שקופים, שרוולי תחרה, שלל אפליקציות, חצאיות נסיכתיות, מחשופים שונים ועוד.

2015-collection-preview-article1

שמלות ערב 2015, עולם של צבע וסגנון

באגף שמלות הערב, פפה מזמינה אותך לחלום ולהגשים עם מניפה עשירה של בדים וצבעים. כמו בשמלות הכלה, גם שמלות ערב לאירועים הן שמלות מרשימות וייחודיות בעלות אפקט חד פעמי מרהיב. הגזרות הצמודות נמצאות חזק באופנה והטרנד משפיע גם על העיצובים בסטודיו. לצד זאת, בין הדגמים השונים של קולקציית שמלות ערב 2015 תמצאי גם שמלות ערב צנועות יפיפיות.

2015-collection-preview-article3

לסיכום – יש למה לחכות ואפשר כבר עכשיו להגיע ולהתרשם מהדגמים הראשונים

את מוזמנת להגיע ולהתרשם מהדגמים החדשים של קולקציות שמלות כלה וערב 2015 בסטודיו של פפה. הקולקציות מהלכות בין כל הגזרות הטרנדיות ביותר, משלבות בדים נפלאים ואיכותיים בלבד, ויוצקות פרשנות ייחודית בכל דגם ודגם. בואי ליהנות מעולם של צבע, סגנון, תחרות, עיטורים, קישוטים ועוד ועוד. הקולקציות תושקנה כאמור בינואר – פברואר 2015, וכבר עכשיו תוכלי לקבל טעימה מהדגמים החדשים המוצגים בסטודיו.