על פי המסורת, בעת שהכלה צועדת לחופה היא עוטה מעל ראשה הינומה. אילו סוגים של הינומות קיימים וכיצד להתאים את הסוג הנכון לשמלת הכלה שלך?

בערב החתונה האורחים רואים את הכלה עם ההינומה מן הרגע בו הם נכנסים למתחם האירוע ועד לחופה. ולכן, בעת בחירת ההינומה, כדאי לחשוב על איזון בין האלמנטים במראה של הכלה. אם השמלה עצמה מפוארת ומעוטרת בתחרה, כדאי לבחור הינומות בעלות מראה פשוט יותר. לשמלה עדינה אפשר להתאים הינומה מפוארת ומרשימה. אם כן, אילו סוגים של הינומות קיימים?

הינומות קצרות

דגם קצר המתאים לכל שוחרות הוינטאג' למיניהן, הוא פחות מסורתי בהשוואה להינומות אחרות. הדגם הקצר מכסה את כל הפנים, ומגיע עד סביבות הפה. את ההינומות הללו ניתן למצוא בשלל עיצובים ודגמים, עשויות מבדים שונים כגון תחרה או טול קשיח. זהו דגם מיוחד במינו, שלא תראו על כל אחת.

הינומה המגיעה עד לברכיים

דגם זה הינו מלכותי ובעל מאפיינים גרנדיוזיים ודרמטיים יותר. אורכה הוא כ-60 ס"מ בערך, והיא מתאימה במיוחד לכלות אשר רוצות להותיר רושם רב במיוחד. עם זאת, היא איננה מפריעה לתנועה בשל קלילות הבד ממנו היא עשויה.

הינומה עד למרפק

הינומה עד למרפק הינה אלגנטית וקלאסית, ומטבע הדברים היא משדרת מראה סולידי יותר. סוג זה מתאים יותר לכלות צנועות שאין ברצונן לבחור במראה חשוף.

הינומה המגיעה עד לרצפה

אורכה הוא כאורך שמלת הכלה. היא משווה למראה הכללי של הכלה הרמוניה וזרימה, ומוסיפה נופך מיוחד ודרמטי. 

הינומה בסגנון קתדראלה

דגם מרשים במיוחד, שאורכו שלושה מטרים. היא בעלת מאפיינים דרמטיים, לכלות הרוצות להותיר כמה שיותר רושם על האורחים. הינומות אלה מתאימות במיוחד לשמלות כלה נפוחות.

הינומות מעוטרות בתחרה

מכיוון שהינומה זו בולטת בפני עצמה, היא תתאים יותר לשמלות המעוצבות בסגנון פשוט ומינימליסטי יותר.

איך תבחרי הינומה?

ההינומה היא חלק בלתי נפרד משמלת הכלה. היא חייבת להתאים לסגנונה, לגוון שלה ולגזרתה. כאשר מדובר בשמלת כלה בגזרה צמודה לגוף, מומלץ לבחור בדגמים של הינומות ארוכות המגיעות עד לרצפה. כך ייווצר מראה מרשים בעת הכניסה לחופה. לשמלות נפוחות יתאים דגם קצר יותר, שלא יצור מראה מוגזם. כדאי להקדיש זמן ומחשבה לבחירה, ולהתאימה במדויק הן לאופייה של הכלה והן לסגנון עיצוב השמלה.