מה מאפיין שמלת כלה צנועה? מה מייחד שמלות כלה לדתיות? מדוע כדאי לבחור דווקא בסטודיו שבו המעצבת מתמחה באופן ספציפי בעיצוב שמלות כלה צנועות?

בחירת שמלת כלה היא בהחלט הרגע הגדול ביותר בדרך אל הערב המרגש של חייך. אפשר לומר כי מלבד החופה לכשעצמה, השמלה היא הדבר החשוב ביותר, לפחות עבורך. את רוצה מצד אחד שמלה מדהימה שתגלם את כל חלומותייך עוד מהיום הראשון שבו דמיינת את עצמך בלבן, אך מצד שני גם שמלה צנועה ואלגנטית המכבדת את המעמד (והמשפחה). לכן, השלב הראשון בדרך אל ה"ארץ המובטחת" עובר בבחירה נכונה של מעצבת שמלות כלה המתמחה באופן מיוחד בשמלות כלה צנועות. בקיצור, סטודיו לעיצוב שמלות כלה שמבין אותך.

כיום, חלק בלתי מבוטל ממעצבי השמלות מתמקדים בעיקר בציבור החילוני ומעצבים שמלות חשופות, עם מחשופים עמוקים, ללא שרוולים וכו'. אל תתפלאי אם לאחר סיבוב קצר אצל מעצבי שמלות כלה תרגישי מעט מבולבלת. גם כאשר תיכנסי פנימה, ותבקשי מהמעצב לבחון דגמים מעט צנועים יותר, ייתכן ותשמעי תגובה כמו "כל דגם אפשר להצניע". בתרגום חופשי, כאן מעצבים שמלות כלה חשופות ולא שמלות כלה לדתיות.

הסטודיו של פפה – בית חם לכלות צנועות

שמי פפה ואני מזמינה אותך להכיר אותי ואת הסטודיו שלי לעיצוב שמלות כלה בפתח תקווה. תשמחי לדעת שאם את מחפשת שמלת כלה צנועה, הגעת למקום הנכון. אני מתמחה באופן מיוחד בעיצוב שמלות כלה לדתיות וחרדיות, והקולקציות שלי כוללות שמלות כלה צנועות, מרגשות ומדהימות. כולן שמלות אשר יתלבשו עלייך "בול" וידעו לתת את ההרגשה (וההופעה) שאת מחפשת. על מנת שנתחיל להבין על מה אנחנו מדברות, הנה כמה דברים שכדאי לדעת על שמלות כלה צנועות.

שמלות כלה צנועות בגזרות נפוחות

אם את מחפשת שמלת כלה צנועה ונפוחה, אשמח להציע לך מספר דגמים המחברים את שני האלמנטים הללו. שמלות כלה נפוחות יכולות כמובן להיות שילוב נהדר בין מראה נסיכתי ושיק צנוע. אלו שמלות מקסימות בעלות מראה נסיכתי הידועות גם כשמלות מחמיאות במיוחד.

שמלות כלה צנועות בסגנון וינטאג'

שמלות כלה וינטאג' הן ללא ספק הטרנד הבולט והלוהט ביותר בעולם שמלות הכלה בשנים האחרונות. בעניין זה, תשמחי לדעת שגם שמלות וינטאג' יכולות להיות שמלות כלה צנועות ואלגנטיות. וינטאג', מעצם הגדרתו, הוא סגנון לבוש עדכני המתכתב עם גזרות מסורתיות וקלאסיות. היות ובעבר כל שמלות הכלה היו צנועות, גם שמלות וינטאג' יכולות לשדר על אותו הגל. מרבית הכלות הדתיות בוחרת בסגנון זה ולא רק בשל צניעותו. שמלת כלה וינטאג' היא שמלה בעלת סגנון עדין המתמקד בגזרה ובשילובים של בדים נשפכים ויפים, עיטורי רקמות בעבודת יד ותחרות איכותיות.

modest-wedding-dress-guide-article1

על בדים ועיצובים

בבחירת שמלת כלה צנועה את יכולה ליהנות מכל מגוון הבדים הקיים, כאשר אפילו בדים שקופים ניתן לתפור בכמה שכבות בכדי לשמור על צניעות. כאשר את בוחרת שמלת כלה בעיצוב אישי, תוכלי גם להשתתף בתהליך בחירת הבד ביחד עם המעצבת. כמובן שאני יודעת להמליץ על הבד המתאים וזאת בהתחשב הן בסגנון והן בצניעות. כמו כן, אני דואגת לעצב שמלות כלה עם בדים נושמים וגמישים אשר יאפשרו לך מצד אחד ליהנות משמלה מדהימה ביופייה, ומצד שני יעניקו לך נוחות מקסימאלית במהלך הערב.

שמלת כלה צנועה יכולה להיות עם שרוול קטנטן, שרוול ארוך, שרוול "שקוף" (משיפון או תחרה), עיטורים עדינים באזור המחשוף וכדומה. את יכולה כמובן לבחור אחד מהדגמים הקיימים בקולקציה ולהוסיף לו שרוול ארוך או עליונית. היות ואני מעצבת שמלות כלה בהתאמה אישית, את מוזמנת למדוד אצלי מספר דגמים, לעיין בקולקציית שמלות כלה 2016, ולבחור את הסגנון המועדף עלייך.

הטיפ של פפה – שמלת כלה צנועה, מתאים לכל כלה

שמלת כלה צנועה יכולה להתאים לא רק לכלות דתיות אלא גם לכלות חילוניות. ייחודה של השמלה טמון בקלאסיות שלה ובאלמנטים המיוחדים המעטרים אותה. שמלת כלה צנועה יכולה כמובן להיות נשית ומהממת כיאה לערב הגדול של חייך. אולם, חשוב לזכור שכאשר את מעוניינת בשמלת כלה צנועה עלייך לבחור מעצבת המכירה היטב את התחום הזה באופן ספציפי. קרי, לבחור סטודיו לעיצוב שמלות כלה היודע כיצד לעבוד עם כלות צנועות.