מחפשת שמלות ערב בפתח תקווה? בסטודיו של המעצבת פפה תמצאי מגוון שמלות ערב מדהימות בתפירה עילית ובעיצובים מיוחדים להופעה בלתי נשכחת!

מתכוננת לקראת אירוע חשוב? בואי להתחיל את המסע אל האולם עם בחירת שמלת ערב מהממת ובלתי נשכחת. אני ממתינה לך בסטודיו שלי עם מגוון עשיר ומיוחד במינו של שמלות ערב בפתח תקווה. השמלות בעיצובי מהלכות על הקו העדין שבין אלגנטיות, שיקיות, נוחות וסגנון. זאת, תוך כדי התאמה מדויקת של השמלה ללקוחה על פי רצונותיה ותוך כדי מקסום נתוני גופה. השמלות כוללות משחקים עדינים ואלגנטיים של שקיפויות, עבודה מדויקת עם תחרות ובדי יוקרה, מניפת צבעים עשירה, וטביעת יד אישית בכל שמלה ושמלה.

בראש ובראשונה, ממתינות לך בסטודיו מגוון שמלות מהממות מהקולקציה האחרונה שלי – שמלות ערב 2016. שמלות אלה מרקדות בין סגנונות שונים ותוכלי למצוא בהן אלמנטים קלאסיים, קווים עדכניים, קריצות וינטאג', נגיעות מודרניות ועוד. תמצאי אצלי שמלות ערב ארוכות, שמלות קצרות, שמלות ערב במידות גדולות, בגדי גוף עם חצאית, מחוכים וחצאית, אוברולים, שילובי מכנסיים עם מחוך והרשימה לא נגמרת. ניתן לרכוש שמלות ערב מהקולקציות השונות, וכן להתאים שמלה ללקוחה בתפירה אישית. שמלות הערב נתפרות מבדים מגוונים כגון תחרה, סאטן, שיפון, אורגנזה, גיפיור, משי ועוד. את מוזמנת לשייט בארון הבדים שלי ולהרגיש כיצד ההשראה נפתחת והמוזות מדברות בעצמן.

כל לקוחה זוכה לקבל יחס אישי וליהנות מייעוץ אישי ומקצועי בבחירת הדגם. במידה ואתן כמה חברות או בנות משפחה, אשמח לעצב עבורכן שמלות ערב בעיצוב אישי, אשר מצד אחד תהינה מיוחדות כל אחת בזכות עצמה, ומצד שני תתכתבנה זו עם זו. ואכן, פעמים רבות אני מעצבת שמלות ערב למספר נשים ונערות, ומעניקה להופעה של כולן ביחד פרשנות אופנתית עוצרת נשימה. התמונות מהאירוע יהיו בהחלט זיכרון מדהים.

בחירת שמלת ערב איננה משימה פשוטה. בניגוד לשמלת כלה, אשר הלקוחה בדרך כלל יודעת מהו הכיוון הכללי שלה (ואפילו יש לה צילום/ ציור/ תמונה של שמלת חלומותיה), בשמלות ערב השמיים הם הגבול. אי לכך, אני מזמינה אותך להגיע אליי אל הסטודיו וליהנות מפגישת ייעוץ ללא התחייבות. במהלך הפגישה, אכיר אותך ואת הסגנון שלך. בנוסף, תוכלי להתרשם מהקולקציות החדשות והאחרונות. תוך כדי הייעוץ, נערוך כמה מדידות ומיד תרגישי כיצד עוטפת אותך שמלת ערב מהממת ויוקרתית.

evening-dresses-in-pt-article2 evening-dresses-in-pt-article1